11 Ekim 2013 Cuma

Bu aralar neler yapıyorum:)

Bu aralar eleştiri yazacak vaktim olmadı. Okul yoğun geçiyor, hazırlık eğitimi, yeni bir ortama alışmak, yurtta kalmak vs. Bu arada kitaplara çok vakit ayıramadım maalesef okula başladığımdan beri Albert Camus- Yabancı yı okuyabildim. Kitap hakkında bir eleştiri yazısı yazmak istiyorum ama gözümden kaçan bazı noktalar olmuş olabilir bir kere daha okumadan yazmasam daha iyi gibi:) Onun dışında Yabancı dikkatli okumanız gereken ağır bir kitap o yüzden biraz da yavaş okudum sanırım. Çünkü okula başladığımdan beri bitirebildiğim tek kitap oldu maalesef. Şu an İki Şehrin Hikayesi ni okuyorum kitap gayet akıcı şu an başlarında olduğum için çok yorum yapamıyorum fakat çok kaliteli bir kitap olduğundan eminim:) Ayrıca Breaking Bad dizisine başladım arkadaşlarımın tavsiyeleri üzerine 3 bölüm izleyebilsemde henüz sürükleyici ve orjinal bir dizi olduğu belli oluyor.Oyuncuların performansları üzerinde konuşmaya gerek bile yok zaten. Bu arada yeni olduğum için pek kimseyle tanışamadım burdan blog işini de çok çözebilmiş değilim:) Diziyle veya kitapla ilgili ya da herhangi bir konuyl ilgili yorum falan yaparsanız iyi olur sanki:) Son olarak hepinize çok mutlu bayramlar diliyorum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder